ZARZĄDZENIE nr 11
z dnia 26 stycznia 2021 roku
w sprawie wprowadzenia w Gnieźnieńskim Ośrodku Sportu i Rekreacji (dalej „GOSiR”)
regulaminu określającego procedurę udzielania zamówień publicznych
Na podstawie art. 52 ust. 2 oraz art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019, z póź.zm.) zwaną dalej „Pzp”, zarządzam co następuje:
§ 1.
Wprowadza się Regulamin określający procedurę udzielania zamówień publicznych w GOSiR.
§ 2.
Postanowienia niniejszego Regulaminu określają procedurę udzielania zamówień publicznych realizowanych w GOSiR, z uwzględnieniem szczegółowej organizacji, składu, trybu pracy oraz zakresu obowiązków członków Zakładowej Komisji do spraw zamówień publicznych.
§ 3.
Ilekroć w Regulaminie jest mowa o:
§ 4.
1. Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w Pzp, w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego o wartości zamówienia równej lub przekraczającej progi unijne, Zamawiający jest zobowiązany powołać Komisję Przetargową.
2. W przypadku, gdy wartość zamówienia jest mniejsza niż progi unijne, Zamawiający może powołać Komisję Przetargową z zastrzeżeniem, iż Komisja musi być powołana, gdy postępowanie o udzielenie zamówienia ma być prowadzone w trybie podstawowym.
3. Komisję Przetargową powołuje w drodze zarządzenia Kierownik Zamawiającego.
§ 5.
Kierownik Zamawiającego może powierzyć w formie pisemnej wykonywanie zastrzeżonych dla niego czynności, określonych postanowieniami Regulaminu, innej osobie, będącej pracownikiem Zamawiającego.
§ 6.
Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w Regulaminie, postanowienia Regulaminu nie mają zastosowania do zamówień, do których nie stosuje się Pzp.
§ 7.
1. Zamówienia udziela się po przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia w jednym z trybów, o których mowa w Ustawie.
2. Propozycję wyboru trybu, w którym zamierza się udzielić zamówienia publicznego Komisja przekazuje do zatwierdzenia Kierownikowi Zamawiającego. W przypadku, gdy proponowanym trybem nie jest jeden z trybów przetargowych lub tryb podstawowy, propozycja Komisji musi zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne zastosowania danego trybu.
3. W przypadku, gdy nie została powołana Komisja Przetargowa, postępowanie przygotowuje i przeprowadza oraz ustala wartość zamówienia zainteresowany Dział, po zaopiniowaniu przez pracownika właściwego do spraw zamówień publicznych trybu udzielenia zamówienia.
4. W przypadku, o którym mowa w ust.3, wszelkie prawa i obowiązki Komisji Przetargowej przejmuje Dział.
§ 8.
Niezależnie od obowiązków wskazanych w § 7 ust.3 Regulaminu, do zadań Działu należy między innymi:
1) opracowywanie zgodnie z Pzp, na dany rok budżetowy planów zamówień publicznych, w ramach danego Działu, wraz z ich aktualizacją;
2) udział w sporządzaniu analizy potrzeb i wymagań, zgodnej z przepisami Pzp;
3) przygotowywanie w ramach danego Działu rocznych sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych według kodów numerycznych CPV;
4) sporządzanie i przedstawianie pracownikowi właściwemu do spraw zamówień publicznych wniosku o wszczęcie postępowania, w terminie, formie oraz zawartości określonej w § 10 Regulaminu;
5) udział pracowników Działu w pracach Komisji Przetargowej, w szczególności przy opracowaniu SWZ, a zwłaszcza jej części zawierającej opis przedmiotu zamówienia (w tym określenie kodów numerycznych CPV), warunki wymagane od wykonawców, kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej oraz istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy;
6) określenie, najpóźniej przed otwarciem ofert kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
7) sporządzanie raportu z realizacji zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w Pzp;
8) przekazanie pracownikowi właściwemu do spraw zamówień publicznych, w terminie do 4 dni od dnia zawarcia umowy kopii tej umowy, w celu dokonania zwrotu wniesionego wadium;
9) przekazanie pracownikowi właściwemu do spraw zamówień publicznych, w terminie do 21 dni od dnia wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego, informacji niezbędnych do zamieszczenia ogłoszenia o wykonaniu umowy.
§ 9.
Do zadań pracownika właściwego do spraw zamówień publicznych należy między innymi:
1) zamieszczenie w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej GOSiR planu postępowań o udzielenie zamówień oraz jego aktualizacji;
2) przekazanie do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych sprawozdania o udzielonych zamówieniach;
3) zamieszczenie w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o wykonaniu umowy, po uprzednim otrzymaniu stosownych informacji z właściwego Działu.
§ 10.
1. Rozpoczęcie procedury udzielenia zamówienia poprzedza złożenie przez właściwy Dział wniosku o wszczęcie postępowania.
2. Wniosek, o którym mowa w ust. 1 należy złożyć w odpowiednim terminie, to jest z takim wyprzedzeniem, które pozwala na przygotowanie oraz przeprowadzenie postępowania, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz realizację nałożonych na Zamawiającego obowiązków z zastrzeżeniem, iż:
1) w przypadku postępowań w trybie podstawowym, wniosek musi zostać złożony na co najmniej 70 dni przed planowanym terminem zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2) w przypadku postępowań w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego lub partnerstwa innowacyjnego, wniosek musi zostać złożony na co najmniej 140 dni przed planowanym terminem zawarcia umowy.
3. W przypadkach szczególnie uzasadnionych np. pilna potrzeba udzielenia zamówienia, wniosek o wszczęcie postępowania może zostać złożony w terminie krótszym niż podany w ust.2. Wraz ze złożeniem takiego wniosku należy złożyć uzasadnienie niedotrzymania wymaganego terminu.
4. Wniosek, o którym mowa w ust. 1 zawiera co najmniej:
1) nazwę Działu;
2) proponowany tryb udzielenia zamówienia, a w przypadku wskazania trybu innego niż tryb podstawowy lub jeden z trybów przetargowych, uzasadnienie faktyczne i prawne zastosowania tego trybu;
3) nazwę nadaną zamówieniu;
4) kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień (CPV);
5) informację na temat części zamówienia i możliwości składania ofert częściowych, ewentualnie powody niedokonania podziału zamówienia na części;
6) informację na temat przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 lub 8 Pzp;
7) termin wykonania zamówienia (co do zasady, termin ten należy podać w dniach, tygodniach, miesiącach lub latach);
8) wartość zamówienia oraz podstawę jej ustalenia (np. rozeznanie rynku poprzez zapytania ofertowe, kosztorys inwestorski, itp.) - wraz z załączeniem kalkulacji tej ceny lub dowodów, na podstawie których wartość zamówienia została ustalona;
9) przeliczenie wartości zamówienia z PLN na równowartość wyrażoną w euro, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
10) wskazanie osoby, która dokonała ustalenia wartości zamówienia wraz z datą, kiedy ta wartość została ustalona;
11) łączną wartość tego samego rodzaju dostaw lub usług, udzielanych w danym roku budżetowym;
12) informację na temat kwoty zabezpieczonej w budżecie na realizację zamówienia;
13) informację, czy zadanie jest finansowane ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej lub innych źródeł zewnętrznych, a jeżeli tak, wraz ze wskazaniem odpowiedniego programu/projektu oraz udziału procentowego tych środków (jeśli jest znany);
14) opis przedmiotu zamówienia;
15) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;
16) wskazanie, w jaki sposób zostały uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników;
17) informację czy istnieje możliwość, że o udzielenie zamówienia będzie ubiegał się podmiot, który uczestniczył w przygotowaniu postępowania (wcześniejsze zaangażowanie wykonawcy);
18) podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust.1 Pzp (fakultatywne podstawy wykluczenia), o ile mają one stanowić podstawę wykluczenia wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
19) określenie warunków udziału w postępowaniu, o ile Wydział proponuje dokonanie kwalifikacji podmiotowej wykonawców przy pomocy warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
20) informację na temat wadium, o ile Wydział proponuje wniesienie przez wykonawców wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
21) opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty najkorzystniejszej wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, a jeżeli przypisanie wagi nie jest możliwe z obiektywnych przyczyn, wskazanie kryteriów oceny ofert w kolejności od najważniejszego do najmniej ważnego;
22) określenie wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, w przypadku gdy cena ma stanowić kryterium o wadze przekraczającej 60%;
23) informację na temat zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o ile Wydział proponuje wniesienie zabezpieczenia;
24) projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego;
25) wskazanie osób przewidzianych do składu Komisji Przetargowej, w sytuacji, gdyby taka Komisja miała zostać powołana.
5. Wniosek, o którym mowa w ust. 1, wraz z załącznikami, Dział przekazuje pracownikowi właściwemu do spraw zamówień publicznych w postaci elektronicznej.
6. Wzór wniosku o wszczęcie postępowania stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
§ 11.
Specyfikacja Warunków Zamówienia podlega zatwierdzeniu przez Kierownika Zamawiającego.
§ 12.
1. Komisja Przetargowa przekazuje do publikacji lub zamieszcza ogłoszenie o zamówieniu w miejscach do tego wyznaczonych, po uprzednim zatwierdzeniu treści SWZ oraz projektu ogłoszenia przez Kierownika Zamawiającego. W sytuacji, gdy Komisja nie została powołana czynności zamieszczenia bądź przekazania ogłoszenia o zamówieniu, na wniosek kierownika lub upoważnionego pracownika zainteresowanego Działu, dokonuje pracownik właściwy do spraw zamówień publicznych .
2. Po zatwierdzeniu propozycji rozstrzygnięcia postępowania (wybór oferty najkorzystniejszej bądź unieważnienie postępowania) przez Kierownika Zamawiającego, Przewodniczący Komisji przekazuje wyniki do wiadomości Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieszcza je w miejscach, o których mowa w przepisach Pzp.
Rozdział 1
Skład Komisji, powoływanie i odwoływanie poszczególnych jej członków, udział biegłych
§ 13.
Postanowienia niniejszego Działu mają zastosowanie do prac Komisji powołanej przez Kierownika Zamawiającego w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
§ 14.
1. Komisja Przetargowa składa się przynajmniej z trzech członków, powoływanych i odwoływanych przez Kierownika Zamawiającego.
2. Komisja Przetargowa musi być powołana najpóźniej w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3. O powołanie Komisji występuje do Kierownika Zamawiającego pracownik właściwy do spraw zamówień publicznych, po uprzednim otrzymaniu wniosku o wszczęcie postępowania, złożonego zgodnie z postanowieniami § 10 Regulaminu, z zastrzeżeniem ust.4.
4. Kierownik Zamawiającego na pisemny lub ustny wniosek pracownika właściwego do spraw zamówień publicznych może powołać jedną, stałą Komisję na dany rok budżetowy.
5. W zarządzeniu powołującym Komisję, Kierownik Zamawiającego wskazuje Przewodniczącego, Zastępcę Przewodniczącego oraz Sekretarza Komisji.
§ 15.
Obowiązkiem członków Komisji jest złożenie w formie pisemnej oświadczeń o zaistnieniu lub braku istnienia okoliczności, o których mowa w art. 56 ust.2 oraz ust.3 Pzp. Oświadczenia, o których mowa, należy złożyć w terminach, o których mowa w Pzp. Oświadczenia stanowią załącznik do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
§ 16.
1. Przewodniczący Komisji wyłącza z jej prac członka, który:
2. Informację o wyłączeniu członka Komisji, Przewodniczący Komisji przekazuje Kierownikowi Zamawiającego, który podejmuje decyzję o odwołaniu członka ze składu Komisji i ewentualnym powołaniu w jego miejsce nowego członka Komisji. Powołanie nowego członka Komisji w miejsce członka wyłączonego jest niezbędne w sytuacji, gdy wskutek wyłączenia liczba członków Komisji stanie się mniejsza niż 3.
3. Nowy członek Komisji, powołany w miejsce wyłączonego, niezwłocznie składa oświadczenie, o którym mowa w art. 56 ust.2 i ust.3 Pzp.
4. Wobec Przewodniczącego Komisji czynności związane z ewentualnym wyłączeniem z prac Komisji, dokonuje bezpośrednio Kierownik Zamawiającego. W miejsce odwołanego Przewodniczącego Komisji, Kierownik Zamawiającego powołuje nowego Przewodniczącego.
§ 17.
1. Oprócz przypadków opisanych w § 16 Regulaminu, odwołanie członka Komisji może nastąpić jeżeli:
2. Z wnioskiem o odwołanie członka Komisji występuje do Kierownika Zamawiającego Przewodniczący Komisji.
§ 18.
1. Jeżeli dokonanie oceny ofert lub innych czynności w postępowaniu wymaga wiadomości specjalnych, Przewodniczący Komisji składa Kierownikowi Zamawiającego umotywowany wniosek o powołaniu jednego, bądź więcej biegłych. Wniosek powinien wskazywać osobę biegłego i jego wiadomości specjalne oraz przewidywaną wysokość jego wynagrodzenia. Do wniosku powinien zostać załączony projekt umowy z biegłym.
2. Powołanie biegłych może nastąpić także z własnej inicjatywy Kierownika Zamawiającego.
§ 19.
1. Decyzję o powołaniu biegłego podejmuje Kierownik Zamawiającego.
2. Po podpisaniu umowy, a przed przystąpieniem do wykonania jakichkolwiek czynności, biegły składa oświadczenie, o którym mowa w art. 56 ust.4 Pzp, o ile będzie wykonywał czynności w postępowaniu wymagające złożenia oświadczenia. Przewodniczący Komisji nie dopuszcza do wykonania czynności przez biegłego, w stosunku do którego zajdzie którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 56 ust.2 lub ust.3 Pzp.
3. Biegły przedstawia swoją opinię w formie pisemnej, w terminie określonym w umowie, a na żądanie Przewodniczącego Komisji bierze udział w pracach Komisji z głosem doradczym i udziela dodatkowych wyjaśnień.
Rozdział 2
Prawa i obowiązki członków Komisji
§ 20.
1. O ile członkowie Komisji są pracownikami Zamawiającego, wykonują swoje obowiązki związane z udziałem w pracach Komisji w ramach obowiązków służbowych.
2. Przełożeni członków Komisji, którzy są pracownikami Zamawiającego, obowiązani są umożliwić im udział w pracach Komisji.
3. Każdy członek Komisji jest zobowiązany jak najszybciej powiadomić Przewodniczącego Komisji o swojej nieobecności na posiedzeniu Komisji, podając przyczyny nieobecności.
§ 21.
1. Członkowie Komisji rzetelnie i obiektywnie wykonują powierzone im czynności, kierując się wyłącznie przepisami prawa, postanowieniami Regulaminu, posiadaną wiedzą i doświadczeniem oraz podstawowymi zasadami udzielania zamówień wskazanymi w Ustawie.
2. Do obowiązków członków Komisji należy w szczególności:
3. Członkom Komisji nie wolno ujawniać jakichkolwiek informacji związanych z pracą Komisji, a w szczególności informacji dotyczących:
§ 22.
Członek Komisji ma prawo uczestniczenia we wszystkich pracach i posiedzeniach Komisji oraz prawo wglądu do wszystkich dokumentów związanych z prowadzonym postępowaniem.
§ 23.
1. Pracami Komisji kieruje Przewodniczący, powoływany i odwoływany przez Kierownika Zamawiającego spośród członków Komisji.
2. Do zadań Przewodniczącego Komisji należy w szczególności:
3. Podczas nieobecności Przewodniczącego Komisji, wszelkie jego kompetencje zawarte w Regulaminie, przejmuje wskazany w zarządzeniu powołującym Komisję, Zastępca Przewodniczącego.
§ 24.
1. Do obowiązków Sekretarza Komisji należy w szczególności:
2. W przypadku nieobecności Sekretarza Komisji, jego obowiązki przejmuje inna osoba ze składu Komisji, wskazana przez Przewodniczącego Komisji.
§ 25.
§ 26.
Każdy członek Komisji, niezależnie od indywidualnej odpowiedzialności, opisanej w § 27 Regulaminu, odpowiada bezpośrednio przed Kierownikiem Zamawiającego za:
§ 27.
Zarówno poszczególni członkowie Komisji, jak i inne osoby spoza składu Komisji, a wykonujące stosowne czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, ponoszą indywidualną odpowiedzialność, m.in. w następujących przypadkach:
Rozdział 3
Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
§ 28.
W ramach przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia, Komisja w szczególności przygotowuje i przekazuje do zatwierdzenia Kierownikowi Zamawiającego:
Rozdział 4
Przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
§ 29.
Do zadań Komisji w zakresie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, należy w szczególności:
§ 30.
Po wszczęciu postępowania, Sekretarz Komisji w szczególności:
§ 31.
Przewodniczący Komisji w trakcie prowadzenia postępowania w szczególności:
§ 32.
1. Członkowie Komisji dokonują oceny niepodlegających odrzuceniu ofert i przyznają punkty poprzez indywidualną ocenę ofert (tzw. ranking ofert). Z czynności tych można zrezygnować, w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających unieważnienie postępowania.
2. Oceny ofert dokonuje się wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert określonych dla danego postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Jeżeli jest to uzasadnione przyjętymi kryteriami oceny ofert, można odstąpić od indywidualnej oceny ofert. Dotyczy to sytuacji, gdy w poszczególnych kryteriach punkty przyznawane są za pomocą wzorów lub w inny sposób, niewymagający indywidualnej oceny członków Komisji. W takim przypadku, Komisja sporządza jedynie pisemne uzasadnienie wskazania najkorzystniejszej oferty (oferty najwyżej ocenionej).
§ 33.
1. W przypadku wniesienia odwołania do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, Komisja zajmuje na posiedzeniu stanowisko w sprawie ewentualnego udzielenia odpowiedzi.
2. Wniesione odwołanie oraz stanowisko, o którym mowa w ust.1, Komisja przekazuje Kierownikowi Zamawiającego.
§ 34.
1. Kierownik Zamawiającego stwierdza nieważność czynności Komisji podjętych z naruszeniem prawa.
2. Na polecenie Kierownika Zamawiającego, Komisja powtarza unieważnioną czynność.
Rozdział 5
Zakończenie prac Komisji oraz dokumentowanie postępowania
§ 35.
1. Komisja kończy prace związane z prowadzeniem postępowania z dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego albo unieważnienia prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, o ile od czynności unieważnienia postępowania nie zostaną złożone środki ochrony prawnej, przewidziane przepisami Pzp.
2. W przypadku wniesienia odwołania na czynność unieważnienia postępowania, prace Komisji kończą się z dniem wydania przez Krajową Izbę Odwoławczą postanowienia kończącego postępowanie odwoławcze lub wyroku oddalającego odwołanie.
§ 36.
1. Protokół postępowania, zwany dalej protokołem, sporządza Sekretarz Komisji, a w czasie jego nieobecności inna osoba wskazana przez Przewodniczącego Komisji.
2. W przypadku, gdy Komisja nie została powołana, protokół prowadzi osoba wyznaczona przez Kierownika Działu lub upoważniony pracownik Działu właściwego ze względu na przedmiot zamówienia.
DZIAŁ IV – POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§ 37.
Do postępowań wszczętych przed dniem wejścia w życie niniejszego Regulaminu, stosuje się postanowienia dotychczasowych proceduru.
§ 38.
Z chwilą wejścia w życie niniejszego zarządzenia traci moc Zarządzenie nr 2 Dyrektora GOSiR z dnia 4 stycznia 2021 roku w sprawie powołania Zakładowej Komisji do spraw zamówień publicznych i wprowadzenia Regulaminu Pracy Komisji Przetargowej.
§ 39.
Wykonanie Zarządzenia powierza się pracownikowi GOSiR właściwemu do spraw zamówień publicznych, oraz upoważnionym pracownikom GOSiR, którzy dokonywać będą czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowań objętych regulaminem.
§ 40.
Nadzór nad wykonaniem Zarządzenia pełni Główna Księgowa GOSiR.
§ 41.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załącznik nr 1
do Zarządzenia nr 11
Dyrektora GOSiR
z dnia 26.01.2021 roku
……………………, dnia ……………………
…………………………..…………………………………….
Pieczątka lub nazwa Działu/Komórki GOSiR
WNIOSEK O WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA
………………………………………………………………………………………………………………………………..………………..……….
(w przypadku wyboru innego trybu niż tryb podstawowy albo jeden z trybów przetargowych, należy podać podstawę prawną oraz dołączyć uzasadnienie faktyczne i prawne zastosowania trybu).
…………………………………………………………………………………………………………………………………..……………………..
…………………………………………………………………………………………………………………………………………..…………....
4. Kod(y) numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) ………………………………………………………..
5. Informacja na temat części zamówienia i możliwości składania ofert częściowych lub udzielania zamówienia w częściach, stanowiących przedmiot odrębnych postępowań
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
5a.Podanie powodów niedokonania podziału zamówienia na części.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
6. Informacja na temat przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 lub 8 Ustawy
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
7. Termin wykonania zamówienia : ……………………………………….………………………………..……………………
8. Wartość zamówienia*:
8.1. Wartość zamówienia ustalona dla dostaw/usług:
netto ………………………………..
VAT ……………………………....
brutto ………………….…………….
Uwaga! W przypadku, gdy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 lub 8 Ustawy (powtórzenie podobnych usług lub zamówienie dodatkowych dostaw) do wartości wyliczonej powyżej należy dodać wyliczoną wartość tych zamówień:
wartość zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 lub 8 Ustawy:
netto …………………………………
VAT …………………………………
brutto …………………………………
razem wartość zamówienia podstawowego + wartość zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 lub 8 Ustawy:
netto …………………………………
VAT …………………………………
brutto …………………………………
wartość zamówień tego samego rodzaju, których zamierza udzielić Dział w danym roku budżetowym:
netto …………………………………
VAT …………………………………
brutto …………………………………
8.1.1. Wartość zamówienia została ustalona na podstawie/w oparciu o: (dołączyć kalkulację wyliczenia wartości zamówienia):
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
8.1.2. Przeliczenie wartości zamówienia (wartość netto) na euro:
Wartość zamówienia wyrażona w euro, wyliczona na podstawie stosownych przepisów - ……………
8.1.3. Data ustalenia wartości zamówienia: ……………………………………………………………………………………
8.1.4. Osoba/y dokonująca/e ustalenia wartości zamówienia:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
8.2. Wartość zamówienia ustalona dla robót budowlanych:
netto …………………………………
VAT …………………………………
brutto …………………………………
Uwaga! W przypadku, gdy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy (powtórzenie podobnych robót budowlanych) do wartości wyliczonej powyżej należy dodać wyliczoną wartość tych zamówień:
wartość zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy:
netto …………………………………
VAT …………………………………
brutto …………………………………
razem wartość zamówienia podstawowego + wartość zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy:
netto …………………………………
VAT …………………………………
brutto …………………………………
8.2.1 Wartość zamówienia została ustalona na podstawie/w oparciu o:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
8.2.2. Przeliczenie wartości zamówienia (wartość netto) na euro:
Wartość zamówienia wyrażona w euro, wyliczona na podstawie stosownych przepisów - ……………
8.2.3. Data ustalenia wartości zamówienia: …………………………………………………………………….……………
8.2.4. Osoba/y dokonująca/e ustalenia wartości zamówienia:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
9. Kwota zabezpieczona na realizację zadania: *
10. Opis przedmiotu zamówienia:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
(dołączyć ewentualne załączniki)
11. Czynności niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (art. 95 ust. 1 Ustawy):
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
12. Wskazanie, w jaki sposób zostały uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników (art. 100 ust. 1 i ust. 2 Ustawy):
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
13. Rodzaj wynagrodzenia*: kosztorysowe/ryczałtowe
14. Informacja czy istnieje możliwość, że o udzielenie zamówienia będzie ubiegał się podmiot, który uczestniczył w przygotowaniu postępowania:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
15. Podstawy wykluczenia – tzw. fakultatywne podstawy wykluczenia, przewidziane w art. 109 ust. 1 Ustawy (o ile mają one stanowić podstawę do wykluczenia wykonawców z postępowania):
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
16. Określenie warunków udziału w postępowaniu - załącznik do wniosku.
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
17. Informacja na temat wadium
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
18. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty najkorzystniejszej wraz z podaniem wag tych kryteriów;
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
19. Określenie wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, w przypadku gdy cena ma stanowić kryterium o wadze przekraczającej 60%
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
20. Informacja na temat zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
21. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik do wniosku.
22. Wzór formularza oferty:
(przekazać w postaci załącznika)
23. Osoba/y przewidziana/e do prac w Komisji Przetargowej:
1) Komisja doraźna w GOSiR*
…………………………………………… .…………………………..…………
(imię i nazwisko) (stanowisko służbowe)
…………………………………………… ….……………………………………
(imię i nazwisko) (stanowisko służbowe)
2) Stała Komisja w GOSiR do spraw zamówień publicznych* + biegli*
* niepotrzebne skreślić
……….……………………………......….………Podpis Kierownika działu
lub
osoby
pełniącej zastępstwo lub
Innego upoważnionego pracownika komórki organizacyjnej GOSiR
…………………………………..……………………..……………………………….………
opinia pracownika GOSiR właściwego d.s. Zamówień Publicznych
( w przypadku wyboru trybu innego niż tryb podstawowy
lub jednego z trybów przetargowych)
Wprowadzający: | Ilość odwiedzin strony: |
Sekretariat Gosir Email:biuro@gosir.gniezno.pl Tel: |
Licznik odwidzin dziś: 1 Licznik odwidzin ogólne: 704 |
Data wprowadzenia: | Ostatnia aktualizacja: |
27 stycznia 2021 godz. 13:33 | 27 stycznia 2021 godz. 13:38 |
Data publikacji | Osoba | Zdarzenie |
27.01.2021 13:38:03 |
Sekretariat Gosir Email:biuro@gosir.gniezno.pl Tel: |
Aktualizacja treści |
27.01.2021 13:33:07 |
Sekretariat Gosir Email:biuro@gosir.gniezno.pl Tel: |
Dodanie strony |